Journal article Open Access

Gatifloxacin-Induced Hallucinations in a 19-Year-Old Man

Adams, Marie; Tavakoli, Hamid


Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:oai_dc="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xsi:schemaLocation="http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd">
  <dc:creator>Adams, Marie</dc:creator>
  <dc:creator>Tavakoli, Hamid</dc:creator>
  <dc:date>2006-07-01</dc:date>
  <dc:description>n/a</dc:description>
  <dc:identifier>https://zenodo.org/record/1236206</dc:identifier>
  <dc:identifier>10.1176/appi.psy.47.4.360</dc:identifier>
  <dc:identifier>oai:zenodo.org:1236206</dc:identifier>
  <dc:rights>info:eu-repo/semantics/openAccess</dc:rights>
  <dc:rights>https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/legalcode</dc:rights>
  <dc:title>Gatifloxacin-Induced Hallucinations in a 19-Year-Old Man</dc:title>
  <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
  <dc:type>publication-article</dc:type>
</oai_dc:dc>
139
99
views
downloads
Views 139
Downloads 99
Data volume 4.9 MB
Unique views 138
Unique downloads 99

Share

Cite as